utorak, 5. srpnja 2011.

Svjedočenje Karla Wolfa - NLO-i postoje















Karl Wolf, narednik američkog ratnog zrakoplovstva potresao je javnost svojim svjedočenjem. 

Svjedočenje-Karl Wolf

Dobro jutro. Zovem se Karl Wolfe i bio sam čovjek zadužen za popravak fotografske precizne elektronike sa top-secret-crypto dopuštenjem u Zračnim snagama SAD-a. Bio sam smješten u Langley AFB-u u Virginiji. Sredinom 1965., bio sam posuđen za Lunar Orbiter projekt u NSA-u, u Langley Fieldu. Dr Cilly je vodio taj projekt. 
Imali su probleme s dijelom elektronske opreme što je suzilo njihovu produkciju fotografija. Otišao sam u bazu i kad sam ulazio tamo je bilo znanstvenika iz čitavog svijeta. Zapravo sam bio zapanjen što u jednom NSA-ovom projektu vidim ljude iz čitavog svijeta. U početku mi to nije imalo nikakvog smisla.
Odveden sam u laboratorij gdje je oprema bila u kvaru i nisam je mogao popravljati u mraku; morao sam je imati premještenu. U toj mračnoj prostoriji nalazio se u to vrijeme i jedan pilot druge klase. Ja sam također bio pilot, druge klase. Zanimalo me je kako čitav proces funkcionira, kako su podaci s lunarnog orbitera dospijevali u laboratorij. Zamolio sam ga da mi opiše taj proces. To je i učinio. 


Nakon približno 30 minuta tumačenja procesa rekao mi je  : ˝ Otkrili smo izgled stražnje strane Mjeseca.˝ Zatim je nastavio stavljati pred mene fotografije i na tim fotografijama jasno su se razabirale strukture, građevine oblika gljive, kružne građevine i tornjevi. On je povrijedio sigurnost i ja sam zapravo bio uplašen u tom trenutku. I nisam više o tome ništa pitao. Nekoliko trenutaka poslije netko je ušao u prostoriju. Radio sam tamo još tri dana i sjećam se kako sam išavši kući naivno mislio da mogu pričekati da čujem o tome na večernjim vijestima.



I evo, 30 godina je prošlo i još uvijek se nadam da ćemo noćas o tome čuti. Svjedočit ću, pod prisegom, pred Kongresom, da je ovo što govorim istinito. 


 

Nema komentara:

Objavi komentar